Inbound Marketing Stratégia az Autóiparban

A márkaismertség növelése ma már önmagában nem elég. Olyan marketing stratégia szükséges, amely a potenciális érdeklődőket az autószalonokba vonzza és segíti az értékesítést.

A megoldás: Inbound Marketing Stratégia

A hagyományos marketing eszközök az autóiparnak is óriási kihívást jelentenek, mert szinte alig követhető nyomon, hogy melyik csatorna szállítja a legjobb érdeklődőket az értékesítőknek. Az Inbound Marketing Stratégia számtalanszor bizonyította hatékonyságát autóimportőrök és értékesítések esetében is.

Idegenek Bevonzása

Az ideális ügyfeleid információkat keresnek az interneten. Add meg nekik, ne bízz mindent az újságírókra. A legjobb marketing eszközeid: céges blog, SEO, Social Media.

Látogatók Átalakítása

Használd a Landing Oldalak erejét. Készíts minden autótípusra külön oldalt. Bár van átfedés, minden autótípusnak egyedi célközönsége van. Szólíts meg mindenkit személyre szabottan.

Becsábítás a Szalonba

Biztosíts teszthétvégét, vagy egy órás tesztvezetést, melyért cserébe megkapod a vevőjelölted email címét. Ez lesz számodra a legnagyobb érték. Eszközei: CTA, Formok.

Érdeklődők Gondozása

A leendő ügyfeleid értékelni fogják, ha további hasznos tartalmakkal segíted a döntésüket, melyeket emailben küldesz egy mini CRM rendszer segítségével.

Értékesítés

Ha a marketing folyamat során az érdeklődő minden szükséges információt megkapott, akkor az értékesítőnek már csak arra kell figyelnie, hogy kellemes élmény legyen a szerződéskötés.

Vásárlók Elkápráztatása

Az Inbound Marketing Módszer arról szól, hogy a meglévő ügyfeleket is figyelemre méltó tartalmakkal látod el, hogy a jövőben is vevőid maradjanak és az ismerőseiknek is téged ajánljanak.

Dolgozzunk együtt az Inbound Marketing Stratégiátokon!

Az Inbound Marketing Stratégia Előnyei

Interaktív Kommunikáció

A digitális kommunikációs csatornák összehangoltan, egymást erősítve szállítják az érdeklődőket.

Hatékonyabb Célzás

A tartalmak optimalizálásával hatékonyabban érhetők el az ideális ügyfelek.

Inbound marketing az autóiparban

Mérhető Eredmények

Minden aktivitás mérhető, így lehetőség nyílik arra koncentrálni, ami tényleg működik.

Informál és Tanít

Közvetlenül válaszol a célközönség legfontosabb kérdéseire.

Láttál már Tesla reklámot a tévében? És Tesla hirdetést egy autómagazinban? Netán óriásplakátot? Vagy online bannert?
Online marketing stratégia az autóiparban

Marketing Trendek az Autóiparban

Ingyenesen letölthető E-book

Olvasd el az autóimportőröknek és kereskedéseknek készült 25 oldalas ebook-ot, hogy megtudd, miként teheted hatékonyabbá a marketinged.

Letöltés

Ingyenes Konzultáció

Az első konzultáció Budapesten ingyenes! A 2-3 órás kötetlen beszélgetés során eldönthetjük, hogy kívánunk-e együttműködni. A digitális átállás nem könnyű feladat. Sokkal több annál, mint hogy hagyományos marketing eszközöket alkalmazunk online csatornákon. Kérd ki bátran egy külsős tanácsadó véleményét!

Konzultációt kérek

Pénzvisszafizetési Garancia

Próbáld ki a szolgáltatásom kockázat nélkül. Ha nem azt kapod, amire számítottál, 10 napon belül indoklás nélkül visszakérheted a pénzed.

Kizárólagos Szerződés

Az első autóipari megbízómnak lehetősége van kizárólagos szerződés kötésére.
Éves Online Marketing Tapasztalat
Elolvasott Autós Magazin
Saját Online Projekt
Aktív Közösségi Profil

Utolsó Bejegyzések

Dolgozzunk együtt a marketing stratégiátokon!